МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ - Р. Б. Шияна - 2017

ТИЖДЕНЬ 14. ТЕМА: «ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ»

Як я уявляю інші планети?

Узагальнена таблиця

№ з/п

Приклади навчальної діяльності

Очікувані результати учіння

Індекс конкретного

очікуваного результату

І.

Ранкова зустріч.

Вивчення вірша «Маленька зірочка».

Гра «Показую настрій»

З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

Сприймає (слухає) твори мистецтва

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого і побаченого

2 МОВ 1.1-1

2 МИО 3.3-1

2 МОВ 1.8-1

ІІ.

Відновлення зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр

Розташовує числа в порядку зростання (спадання)

Надає допомогу тим, хто її потребує, і висловлює вдячність за підтримку

2 МАО 2.1-1

2 ГІО 7.2-2

ІІІ.

Рухлива гра «Космонавти»

Виконує різні ролі в ігрових ситуаціях

Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри

Активно вболіває за результат команди

Порівнює свої почуття та почуття інших людей в одній і тій самій ситуації

2 ФІО 3.1-3

2 СЗО 4.4-6

2 ФІО 3.1-4

2 СЗО 2.2-4

IV.

Гра-фантазування «Казкова планета»

Записує елементарні повідомлення за допомогою слів, у яких позначає звуки відомими буквами

Називає в словах відомі букви

Читає слова із вивченими буквами

Ліпить з пластичних матеріалів

Користується стеками

Додає і віднімає числа в межах 10

Записує і читає числові вирази, що містять дію додавання або віднімання

Розрізняє корисні і шкідливі продукти харчування

Пояснює, що не всі продукти корисні для здоров’я

2 МОВ 3.1-4

2 МОВ 3.1-4

2 МОВ 4.2-1

2 МИО 1.1-6

2 МИО 1.1-8

2 МАО 3.3-2

2 МАО 3.3-2

2 СЗО 3.4-1

2 СЗО 4.5-1

V.

Підведення підсумків «Мене найбільше вразило»

Ділиться своїми почуттями та емоціями від прослуханого висловлення

З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі

2 МОВ 1.8-1

2 МОВ 1.1-1

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

Вивчіть із дітьми вірш Марії Чумарної:

Маленька зіронька моя –

Моє земне людське ім’я.

Поклич мене - і я озвусь,

Як зірка в небі, засвічусь.

Попросіть дітей привітатися один з одним, додаючи до імені однокласника слова «зірка».

Завершіть привітання словами:

- Радо вітаю всіх зірочок-діточок у нашому сузір’ї - класі.

2. Групове заняття «Показую настрій»

Запропонуйте учням зобразити свій настрій за допомогою міміки та жестів.

ІІ. Відновлення зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр

Попросіть дітей провести лінії, послідовно з’єднавши цифри між собою. Запитайте, яке зображення їм вдалося відтворити?

Поцікавтеся думкою дітей про можливість іншого життя в космосі.

III. Рухлива гра «Космонавти»

Пограйте з дітьми у гру «Космонавти» (для проведення гри потрібно багато місця, тому її можна провести у шкільному коридорі, спортзалі, на вулиці).

Розкладіть на підлозі гімнастичні кола («ракети»). Кожна «ракета» призначена для двох «космонавтів» (гравців має бути на кілька осіб більше, ніж місць у «ракетах»).

Вивчіть з дітьми вірш, який слід промовляти на початку гри:

Чекають нас ракети,

Чекають нас планети.

На яку захочу,

На ту й полечу!

Таємниця лиш одна:

Хто спізнився - місць нема!

Після останніх слів вірша діти розбігаються для того, щоб зайняти свої «місця» у «ракетах».

Гравці, яким не вистачило «місця у ракеті», виходять з гри, а кількість «ракет» щоразу зменшується.

Перемагає найспритніший «космонавт»/ «космонавти».

IV. Гра-фантазування «Казкова планета»

· Повідомте дітям, що вчені до сьогодні не мають однозначної відповіді на запитання: «Чи існує життя на інших планетах?» Тому запропонуйте пофантазувати, погравши у гру «Казкова планета».

· Розкажіть, що десь у Всесвіті є маленька казкова планета, на якій, можливо, живуть веселі та смішні істоти. Для того щоб дізнатися, як вона називається, потрібно виконати завдання: випишіть букви з таблички, що вгорі, орієнтуючись на клітинки, у яких намальовані прибульці, та прочитайте слово, що утворилося.

· Запропонуйте дітям пофантазувати, як могли б виглядати мешканці казкової планети, і виготовити їхнє зображення з пластиліну.

· Попросіть дітей скласти діалог між мешканцями казкової планети і землянами та представити його однокласникам.

· Скажіть дітям, що мешканці казкової планети Смак дуже люблять математику і бавляться в різні математичні ігри. Запропонуйте дітям скласти та обчислити вирази, які «підготували» для них інопланетяни.

· Повідомте дітям, що мешканці казкової планети Смак дуже люблять різноманітні смаколики. Інопланетяни написали нам, які саме смаколики вони люблять, але деякі букви в назвах стерлися. Відновіть написані слова і прочитайте їх.

· Запитайте дітей, чи всі смаколики, які люблять інопланетяни, корисні для здоров’я? Попросіть дітей обґрунтувати їхні відповіді

V. Підведення підсумків заняття

· Запитайте, що найбільше вразило учнів. Запропонуйте учням стисло описати свої враження усно або зобразити їх письмово (за допомогою букв, слів, малюнків, піктограм).