МОДЕЛЬНА НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ДЛЯ 1-ГО КЛАСУ ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ МАТЕРІАЛИ - Р. Б. Шияна - 2017
ТИЖДЕНЬ 17. ТЕМА: «СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ»
Чи завжди захоплення приносять нам користь?
Узагальнена таблиця
№ з/п |
Приклади навчальної діяльності |
Очікувані результати учіння |
Індекс конкретного очікуваного результату |
І. |
Ранкова зустріч. Привітання. Гра «Потисніть руки» |
З увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників (вітання, знайомство, запитання, просьба, прощання) й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) |
2 МОВ 1.1-1 2 МОВ 1.7-1 |
ІІ. |
Відгадування ребусів для визначення проблеми дня |
Розгадує ребуси Пояснює вибір букв на позначення голосних та приголосних звуків (позиція голосного звука після твердого приголосного; позиція голосного звука після м’якого приголосного; позиція приголосного перед голосним або позиція приголосного в кінці слова) Перетворює інформацію (почуту, побачену, прочитану) у схему Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини |
2 МОВ 3.1-4 2 МОВ 4.1-1 2 МАО 2.2-1 2 СЗО 3.1-5 |
ІІІ. |
Перегляд мультфільму для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером |
Висловлює свої думки і почуття з приводу простих медіа-текстів (мультфільм) Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини Прогнозує наслідки різних дій, їхній вплив на людину |
2 МОВ 2.5-5 2 СЗО 3.1-5 2 ГІО 6.3-3 |
IV. |
Складання та записування речень за малюнками |
Записує короткі речення (3-4 слова з вивченими буквами), пишучи перше слово з великої букви і використовуючи в кінці речення відповідний розділовий знак Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших |
2 МОВ 3.1-1 2 СЗО 3.1-5 2 ГІО 7.2-3 |
V. |
Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах |
Застосовує різні стратегії виконання арифметичних дій з числами (додавання, віднімання) під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах Оперує числами в межах 10, розв’язуючи різні життєві проблеми |
2 МАО 3.3-3 2 МАО 3.3-1 |
Позначає час на зображенні/макеті циферблата годинника зі стрілками Використовує знання про вивчені величини (довжина, вартість, час), вирішуючи конкретні життєві ситуації Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини Надає допомогу тим, хто її потребує і висловлює вдячність за підтримку Уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо) |
2 МАО 1.3-3 2 МАО 3.3-4 2 СЗО 3.1-5 2 ГІО 7.2-2 2 МОВ 1.7-1 |
||
VI. |
Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Крісло автора» |
З увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі Уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свої міркування, шануючи гідність інших Аналізує свою поведінку, уподобання, виділяючи риси, якими вирізняється серед інших і які надають йому/ їй неповторності Розрізняє корисні та шкідливі звички, пояснює їхній вплив на безпеку, здоров’я і добробут людини |
2 МОВ 1.1-1 2 ГІО 7.2-3 2 ГІО 6.1-2 2 СЗО 3.1-5 |
І. Ранкова зустріч
1. Привітання
· Вивчіть разом із дітьми вірш та привітайтеся один з одним за допомогою міміки та жестів:
Промінчик зимовий заглянув у клас
І в коло велике зібрав, друзі, нас.
Нумо, з’єднаймо долоньки свої
і радо всміхнемось: я — вам, ви — мені.
2. Гра «Потисніть руки»
Усі діти стоять у колі. Учитель пропонує вийти в центр кола тим дітям, хто має якесь захоплення. Наприклад:
грає на будь-якому музичному інструменті;
вміє танцювати;
грає у футбол;
любить математику;
катається на роликах...
ІІ. Відгадування ребусів для визначення проблеми дня
• Запропонуйте дітям розгадати ребус. Після відгадування запишіть на дошці слово-відгадку.
· Попросіть дітей назвати відомі букви у слові «користь». Запитайте, яка остання буква у слові. Запропонуйте дітям визначити кількість звуків і букв у слові-відгадці та пояснити, чому ця кількість не однакова.
· Запропонуйте дітям розгадати другий ребус. Після відгадування запишіть на дошці слово-відгадку.
· Позначте цифрою кількість букв, з яких складається слово «користь» (7).
· Позначте цифрою кількість букв, з яких складається слово «шкода» (5).
· На скільки більше букв у першому слові, ніж у другому? Запишіть математичний вираз. Яка схема ілюструє таке відношення?
· Запитайте дітей, чи завжди захоплення приносять нам користь. Спонукайте до обґрунтування власних думок.
ІІІ. Перегляд мультфільму для визначення користі та шкоди від захоплення комп’ютером
· Подивіться з дітьми мультфільм «Настуня і комп’ютер» (режим доступу: https://goo.gl/EU1vb9)
· Обговоріть, яку користь принесло дівчинці її захоплення/ Якої шкоди завдало Настуні захоплення комп’ютером?
IV. Складання та записування речень за малюнками
· Покажіть дітям сюжетні малюнки та попросіть скласти речення за ними. Запропонуйте записати речення (на вибір).
· Обговоріть, яку користь приносять захоплення зимовими рухливими іграми? І коли катання на санчатах, ковзанах може становити загрозу для життя і здоров’я?
V. Розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах
· Запропонуйте учням розв’язати конкретні життєві проблеми, застосовуючи власні стратегії виконання арифметичних дій.
Богдан колекціонує моделі автомобілів. У хлопчика вже є 10 моделей.
Він їх розставив на дві полички так:
На скільки більше моделей на першій поличці, ніж на другій?
Оленка захоплюється квілінгом. Чи зможе вона купити набір для квілінгу за 9 гривень, якщо має такі купюри?
Михайлик дуже любить читати книжки. Він почав читати казку о 10 годині, а закінчив — о 12 годині. Познач на циферблатах годинників час початку та завершення заняття.
· Обговоріть, чим корисні для дітей їхні захоплення і чому, крім захоплень, треба займатися й іншими справами?
VI. Підведення підсумків. Інтерактивна вправа «Крісло автора»
· Запропонуйте учням сісти в «авторське крісло» й розповісти, яка діяльність найбільше зацікавила та яку користь вона може принести.