Ранкові зустрічі 2 клас ІІ семестр - С. В. Сигида 2019



Передмова

5-й місяць - Вартість і цінність

Тиждень 1

День 1 - Що таке цінності?

День 2 - Якими бувають цінності?

День 3 - Що я ціную в людях?

День 4 - Що об'єднує родину?

День 5 - Яку цінність кожен із нас несе у собі?

Тиждень 2

День 1 - Якого я роду? Зв'язок поколінь

День 2 - Що найдорожче у світі?

День 3 - Що цінного ти можеш привнести у спільну справу?

День 4 - Чому довіряють одне одному?

День 5 - Народні традиції та родинні свята

Тиждень 3

День 1 - Чи все в природі має цінність?

День 2 - Чи можуть зникнути природні цінності?

День 3 - Пам'ятки природи і культури

День 4 - Вплив людини на довкілля

День 5 - Охорона природи

6-й місяць - Хочу - можу - потрібно

Тиждень 1

День 1 - Які бажання виникають у людей?

День 2 - Чи є різниця між мрією і бажанням?

День 3 - Чи може мрія змінити життя людини?

День 4 - Чи може людина жити без бажань?

День 5 - Що я можу зробити, аби здійснювати бажання?

Тиждень 2

День 1 - Чи завжди варто здійснювати всі бажання?

День 2 - Як природа обмежує людські бажання?

День 3 - Чи потребують бажання обмежень?

День 4 - Чому не можна жити без правил?

День 5 - Що буде, якщо не виконувати правил?

Тиждень 3

День 1 - Чи може бажання нашкодити?

День 2 - Чи може бути спільна мрія?

День 3 - Чи може бути спільне бажання?

День 4 - Чи може моя мрія збігатися зі спільною мрією?

День 5 - Чи може моя мрія стати спільною мрією?

Тиждень 4

День 1 - Чи можна впізнати бажання?

День 2 - Чого хоче кожна людина?

День 3 - Про що я мрію?

День 4 - Які потреби є у людини (помірні та надлишкові)?

День 5 - Чим важливе навчання у школі?

7-й місяць - Ідеї - винаходи - відкриття

Тиждень 1

День 1 - Як я співпрацюю у класі?

День 2 - Як я спілкуюся з ровесниками?

День 3 - Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?

День 4 - Про що може повідомити назва?

День 5 - Що є результатом людської діяльності?

Тиждень 2

День 1 - Чи впливає реклама на вибір продуктів?

День 2 - Навіщо людина робить винаходи?

День 3 - Як винаходи впливають на життя людини?

День 4 - Чим небезпечні винаходи та відкриття?

День 5 - Які винаходи можуть поліпшити життя мого класу?

Тиждень 3

День 1 - Які ідеї підказала людям природа?

День 2 - Як з'являються ідеї винаходів?

День 3 - Яка різниця між винаходом і відкриттям?

День 4 - Хто вони - винахідники?

День 5 - Чи можу я бути винахідником?

Тиждень 4

День 1 - Як стати успішним у житті?

День 2 - Як винаходи людей змінюють світ?

День 3 - Як відкриття можуть допомогти мені в навчанні?

День 4 - Якими дитячими винаходами ми користуємось?

День 5 - Які винаходи будуть потрібні дюдству в майбутньому?

8-й місяць - Рух і час

Тиждень 1

День 1 - Як пов'язані рухи та життя людини?

День 2 - Що означає «Бути дорослим»?

День 3 - Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми, хвороби?

День 4 - Як я росту?

День 5 - Навіщо я пізнаю?

Тиждень 2

День 1 - Навіщо люди подорожують?

День 2 - Як можна подорожувати у часі?

День 3 - Звідки пішла назва мого міста?

День 4 - Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?

День 5 - Коли жили визначні особи нашого краю?

Тиждень 3

День 1 - Чи є щось у природі, що не рухається?

День 2 - Чи пов'язаний час із рухом?

День 3 - Які рухи свідчать про пробудження природи?

День 4 - Як сонце впливає на сезонні явища в природі?

День 5 - Які причини змін пір року?

Тиждень 4

День 1 - Чому рух є ознакою життя?

День 2 - Що можуть і не можуть виконати машини і люди?

День 3 - Чи важливий рух для себе та інших?

День 4 - Як розв'язати складне завдання?

День 5 - Як ставитися до інших?

9-й місяць - Все пов'язано з усім

Тиждень 1

День 1 - Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?

День 2 - Життя - найвища цінність кожної людини

День 3 - Як дбати про власне здоров'я?

День 4 - Що мені допомагає, а що - заважає у налагодженні контактів з іншими?

День 5 - Що мені допомагає, а що - заважає у налагодженні контактів з іншими? (продовження)

Тиждень 2

День 1 - Хто мені друг / подруга, а хто — приятель /-ка?

День 2 - Правила доброчинності

День 3 - Чому господарювати у природі людина має відповідально?

День 4 - Чому господарювати у природі людина має відповідально? (продовження)

День 5 - Як людина може вплинути на збереження природи? Збережімо ми природу - України гарну вроду

Тиждень 3

День 1 - Людина - частина природи

День 2 - Людина - частина суспільства

День 3 - Як людина може впливати на природу?

День 4 - Чи можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві? Обов'язок. Дисципліна?

День 5 - Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани? Сезонні зміни в неживій природі

Тиждень 4

День 1 - Які зміни в природі можуть вплинути на мої плани? Природні явища

День 2 - Зміни в природі навесні

День 3 - Як я можу вплинути на своє майбутнє?

День 4 - Як я можу вплинути на своє майбутнє? Що робить людину особливою?

День 5 - Як я можу вплинути на своє майбутнє? Оцінювання рис характеру. Переваги, можливості, способи їхнього розвитку

Бібліографія