Розробки уроків Математика 1 клас - 2020

Склад чисел 2, 3, 4. Розв'язування прикладів на додавання і віднімання. Розв'язування текстових задач на знаходження суми (всього) та остачі
1 семестр

Мета. Вправляти учнів у складанні різних випадків складу числа 2, 3, 4; формувати обчислювальні навички; розвивати мислення, математичну мову, увагу; виховувати старанність.

Обладнання. Підручники, зошити.

Хід уроку

І. Організація навчальної діяльності

Автотренінг.

- Я-учень.

- Я ходжу до школи.

- Мене навчають вчитися.

- Я все розумію.

- Я все хочу знати.

ІІ. Контроль за засвоєнням вивченого.

У нас сьогодні урок незвичайний. Ми будемо мандрувати на транспорті. А на якому, скажете, коли відгадаєте загадку.

Не сани, не віз, а їде без коліс. (Корабель)

1. Пропуском на корабель буде лічба предметів у межах 10.

- Порахувати від 1 до 10, від 10 до 1.

- Назвати число, попереднє до числа 3,2,5.

- Назвати наступні числа до чисел 1, 3, 6,8.

- Назвати сусідів чисел 3, 5,7.

2. Повторення про склад числа 2, 3, 4. Робота в групах.

Щоб зайняти каюти, пронумеруйте їх.

3. Весела лічба

По дорозі зайчик біг

Ніс 3 яблук на пиріг.

Двоє впали, покотились,

Скільки яблук залишилось. (3 — 2 = 1)

Є 4 мавпочок у клітках:

Дорослі є і мавпи-діти.

Дорослих мавп у клітці 2,

А скільки там є мавпенят? (4 — 2 = 2)

На лужку серед лози

Заховались 2 кози.

А отут, в густій траві,

Ще пасуться собі 2

Може, скажем всі гуртом, 

Скільки є тих кіз разом? (2 + 2 = 4)

У живому куточку в школі

Є 3 рибки у воді.

Ще одну додасть Іванко

Скільки буде риб тоді? (3 + 1 = 4)

Молодці. Займаємо каюти і виходимо в море.

А попереду острів Знань, на якому нам необхідно попрацювати з підручником.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

1. Робота з підручником.

- Які числа живуть у цих чарівних будиночках?

- Як ви здогадалися? Перевірте, чи правильно заселили мешканці квартири у першому будиночку. Допоможіть заселити у другий будиночок.

- Розгляньте третій будиночок. На якому поверсі немає вільних квартир? Заселіть вільні квартири.

Фізкультхвилинка

Ми берізки і кленці.

В нас маленькі стовбурці. (Встати)

Ми в стрункі стаєм рядки.

Виправляєм гілочки. (Руки поставили перед собою)

Ледь зіп’ялись з корінців,

Дістаємо променців. (Руки підняти вгору)

Ми стискаєм їх вогонь

В зелені своїх долонь. (Стискають кулачки)

Хилять свіжі вітерці

Вліво-вправо стовбурці. (Нахили тулуба)

Ще й верхівки кожен ряд

Нахиля вперед-назад. (Вправи для шиї)

Робота з геометричним матеріалом.

- Які ви знаєте геометричні фігури?

Робота в зошиті

ІV. Закріплення вивченого

1. Графічний диктант.

2. Вправа «Незакінчені речення»