Розробки уроків Математика 1 клас - 2020
Порядкова лічба. Порівняння двоцифрових чисел на основі визначення їх десяткового складу. Розв'язування текстових задач на збільшення числа на кілька одиниць
1 семестр
Мета: Вдосконалювати обчислювальні навички, вправляти учнів у розв’язанні задач збільшення числа на кілька одиниць; розвивати спостережливість, увагу.
Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Уже дзвінок нам дав сигнал
Працювати час настав,
Тож і ми часу не гаймо,
Роботу швидше починаймо.
II. Оголошення теми і мети уроку.
- Діти, сьогодні на уроці математики ми з вами будемо мандрувати, додавати, віднімати, вміло й чітко рахувати, щоб усе запам’ятати. А щоб усе запам’ятати візьмемо з собою помічників: уважність і кмітливість, швидкість мислення, винахідливість і взаємодопомогу.
III. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба
Рахунок чисел від 11 до 20; від 13 до 18;
Назвіть сусідів числа 11, 15, 12, 8, 6.
2. Показати й записати числа під диктовку вчителя: 1 десяток і 3 одиниці, десяток і 9 одиниць, 5 одиниць і 1 десяток, 1 десяток і 8 одиниць.
3. Збільшити на одиницю й записати число: 10, 5, 13, 17.
4. Скласти приклади за зразком.
10 + 1 = 11
10 + 2 = 12
Фізкультхвилинка
Раз — піднятись, потягнутись,
Два — зігнутись, розігнутись,
Три — в долоні три плеска.
На чотири — руки ширше!
П’ять — руками помахать,
Шість — за парту тихо сісти.
IV. Закріплення вивченого
1. Вставити число за розрядами в таблицю: 16, 18, 19, 12, 20.
Десятки |
Одиниці |
2 . Розв’язання задачі за малюнком. Змінити умову задачі так, щоб вона розв’язувалась дією додавання.
3. Розв’язання текстової задачі (текст — на дошці).
Мати купила 14 груш і 10 яблук. На скільки більше мати купила груш, ніж яблук?
4. Самостійна робота за підручником
Знайти приклади, в яких відповідь дорівнює 8.
V. Підсумки уроку