Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу - Воронцова Т. В. 2019
Глава 1. Нова парадигма освіти у глобальному світі
1.1. Глобальні виклики і пріоритети освіти XXI століття
1.2. Фокус на розвиток здатностей і компетентностей
1.3. Зміна ролі школи у житті дитини
1.4. Головні завдання і принципи НУШ
1.5. Ключові компоненти компетентісного навчання
Глава 2. Компетентнісне навчання
2.1. Поняття і види компетентностей
2.2. Базові психосоціальні компетентності
2.3. Ключові компетентності за переліком Європейського Союзу
2.4. Компетентності за видами множинного інтелекту
2.5. Ключові і галузеві компетентності НУШ
2.6. Ознаки компетентнісного навчання
2.7. Освітні ресурси для розвитку психосоціальних компетентностей учнів
Глава 3. Ключові ідеї і зміст курсу «Я досліджую світ»
3.2. Зміст і очікувані результати
Глава 4. Вікові особливості розвитку дітей початкової школи
4.1. Розвиток і механізми дозрівання структур головного мозку дитини
4.2. Особливості розвитку учнів 1-4 класів
Глава 5. Методи навчання
5.1. Огляд інтерактивних методів
Глава 6. Уміння вчитися
6.1. Умови ефективного навчання
6.2. Способи ефективного навчання
6.3. Навчальне середовище у класі
6.4. Як створити безпечну і дружню до дитини школу
Глава 7. Оцінювання процесу і результатів навчання
7.1. Оцінювання рівня і прогресу навчальних досягнень учнів
7.2. Особливості освітніх програм, що базуються на компетентністному підході
7.3. Ключові знання і вміння вчителя-тренера
7.4. Приклади оцінювання впливу навчальних програм
Глава 8. Ресурсне забезпечення курсу «Я досліджую світ»