Я досліджую світ 1 клас - Конспекти уроків - 2020

У які ігри грали наші батьки?

Очікувані результати: з увагою сприймає усні репліки учителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію в діалозі, уживає відповідну до ситуації спілкування (тематика тижня) лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо), використовує інформацію, отриману з відомих мені та запропонованих іншими джерелами (книги, фільми тощо), пояснює, як правила та їх дотримання впливають на безпеку в довкіллі, зокрема вдома, у школі, розрізняє наслідки власної поведінки в різних життєвих ситуаціях, пояснює, як безпечно і без шкоди для здоров’я поводитися в мережі Інтернет.

Хід уроку

І. Ранкова зустріч

1. Привітання

2. Вправа синоптики.

3. Створення в класі позитивного настрою. Гра «Я знаю…»

4. Розгадування ребуса (презентація)

ІІ. Визначення спільних і відмінних ознак між іграми

Проведіть бесіду за рисунками: (презентація)

Орієнтовні запитання для бесіди:

✵ Які ігри ви бачите на рисунках? Що в них спільного? Що відмінного?

✵ Скільки дівчаток зображено на першому/ другому рисунку?

✵ Скільки хлопчиків зображено на першому/ другому рисунку?

✵ Кого більше: дівчаток чи хлопчиків? На скільки?

✵ Скільки дітей зображено зі скакалкою?

✵ Скільки дітей зображено з гумкою?

✵ Кого більше: дітей зі скакалкою чи з гумкою? На скільки?

✵ Визначте спільні та відмінні ознаки між іграми?

ІІІ. Ознайомлення з різними видами ігор та лічилок.

ІV. Ігрова активність в осередкі для гри.

V. Ознайомлення з іграми батьків.

VІ. Ігрова активність «Ігри наших батьків».

VІІ. Робота в зошиті.

VІІІ. Підсумок уроку

Представлення дитячої гри, у яку бавилася вчителька в 6-річному віці (додаток 1).

Запитати в дітей, чи знають вони правила гри в «Доміно». Якщо не знають, то розказати їм.

✵ Викладіть доміно малюнками вниз.

✵ Перемішайте і роздайте кожному гравцеві по 5 карток.

✵ Решта доміно відкладіть убік — це «базар».

✵ Першим ходить той гравець, у кого є доміно з парним зображенням, наприклад: «індик - індик». Якщо цієї фішки немає на руках у гравців, то обирають першого гравця за допомогою лічилки.

✵ Усі учасники по черзі викладають свої доміно так, щоб зображення на одній з крайніх збіглося із зображенням на фішці. Якщо у когось немає потрібного доміно — він/ вона може взяти її з відкладених на «базарі». Якщо і «базару вже немає, то гравець пропускає свій хід.

✵ Виграє той, хто першим викладе всі свої доміно.

Свійські тварини: що ми про них знаємо

✵ Назвіть тварин, зображених на доміно.

✵ Де вони живуть?

✵ Як називають тварин, які живуть біля людини?

✵ Наведіть власні приклади свійських тварин.

Пограйте у гру «Хто живе на моєму подвір’ї / у квартирі /коло будинку?»

Запропонуйте учням за допомогою жестів, міміки зобразити свійську тварину, яка живе поблизу. А решта учнів повинні відгадати цю тварину.

Нагадайте учням, що свійські тварини потребують нашого догляду, а деякі з них — наші друзі, про яких ми повинні турбуватися, наприклад, бездомні котики коло наших будинків.