Образотворче мистецтво розробки уроків та методичні рекомендації - Нова українська школа - 2021

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів

Мета: продовжувати знайомити учнів з основами композиції, дати поняття «Композиційний центр», «Натюрморт»; розвивати логічне та просторове мислення, продовжувати формувати уміння аналізувати, узагальнювати; формувати естетичне ставлення до творів живопису; давати доступні дітям відомості про художників, стимулювати бажання самостійно сприймати та оцінювати твори мистецтва; виховувати інтерес до занять малюванням.

Обладнання: інтерактивна презентація, репродукції картин українських художників, ємність для води, фарби, олівці, фломастери.

Хід уроку

1. Організаційний момент

Створення позитивного психологічного клімату класу.

2. Мотивація навчальної діяльності

3. Актуалізація опорних знань

1). Доповніть речення.

2). Відгадайте загадки.

3). Поміркуйте, як об’єднати слова—відгадки у дві групи?

4. Вивчення нового матеріалу

1). Цікаві факти про фрукти.

2). Послухайте дитячий віршик про натюрморт.

3). Подорож у минуле: перші натюрморти.

4). Запам’ятайте!

5). Розгляньте картини українських художників, що на них зображено?

(Катерина Білокур «Богданівські яблука», Олександр Андрусенко «Український натюрморт», Володимир Тимошенко «Натюрморт з чорнобривцями»)

- Як художники розмістили предмети натюрморту?

6). Фізкультхвилинка.

5. Практична робота

1). Нагадування учням необхідних основ технічної грамотності та правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва.

2). Поетапне виконання роботи вчителем.

3). Робота учнів. Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (цілий кавун (І варіант) або скибочками — на вибір).

І варіант

ІІ варіант

4). Допомога, консультація.

5). Оживлення фарбами.

6. Підсумок

1). Рухлива вправа.

2). Перегляд, аналіз та оцінювання робіт учнів.

3). Створення виставки учнівських робіт.

7. Рефлексія

Вправа «Відкритий мікрофон».