Образотворче мистецтво розробки уроків та методичні рекомендації - Нова українська школа - 2021

Митці-професіонали

Зміст уроку. Художні професії: художник, скульптор

Обладнання: світлини скульптурних зображень котів; відеоматеріали; підручник «Мистецтво» (автор: Масол, Гайдамака, Колотило) —ст.116-117; пластилін, дощечка, стек; вологі серветки; телефон (фотоапарат); інтернет.

Очікувані результати:

- створює прості об’ємні форми;

- спостерігає різноманітність і красу природніх форм у навколишньому середовищі;

- експериментує з формами та розмірами;

- прикрашає середовище в якому живе;

- виконує нескладні скульптурні композиції;

- дотримується правил творчої праці;

- презентує та оцінює власний доробок.

Хід уроку

І. Організація робочого місця

ІІ. Актуалізація знань

1. Бесіда «Хто такий художник?»

https://www.youtube.com/watch?v=BuQSxCzvYm8&feature=emb_title

2. Бесіда «Що таке скульптура?». Поміркуй, хто може бути скульптором.

https://video.novashkola.ua/1-klas/mistectvo-1-klas/tema-26-ii-chastina/

ІІІ. Художньо-творча діяльність дітей

1. Робота з підручником (ст. 116)

https://image.slidesharecdn.com/cs6yu8k4seqzfiv8u24i-signature-fa7ef6d5117f7986e432f89d1d769b6d0cf3d65437b746ce1136fb7550325070-poli-180905080329/95/1-116-638.jpg?cb=1536135527

2. Самостійна робота (ст. 117)

https://image.slidesharecdn.com/cs6yu8k4seqzfiv8u24i-signature-fa7ef6d5117f7986e432f89d1d769b6d0cf3d65437b746ce1136fb7550325070-poli-180905080329/95/1-117-638.jpg?cb=1536135527

Застереження! Працюйте охайно. Після роботи з пластиліном обов’язково приберіть робоче місце та добре вимийте руки з милом.

ІV. Зворотній зв'язок.

1. Сфотографуйте свої роботи та надішліть за посиланням _________________________________________

2. Пригадайте, які скульптури вам довелось бачити. Де вони розташовані?