Образотворче мистецтво розробки уроків та методичні рекомендації - Нова українська школа - 2021

Краса і здоров'я

Зміст уроку. Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори.

Обладнання: фрагмент відеоуроку «Основні кольори»; аудіозапис «Кольорові вітаміни»; підручник «Мистецтво» (автор: Масол, Гайдамака, Колотило) — ст. 100-101; овочі, фрукти, посуд; телефон (фотоапарат); інтернет.

ХТД: виготовлення смачних та корисних композицій з овочів чи фруктів.

Очікувані результати:

- складає та розташовує на площині окремі елементи зображень (форм) у просту, зокрема орнаментальну, композицію

- конструює прості композиції з художніх, природних та інших підручних матеріалів

- експериментує з кольорами та формами;

- прикрашає та оберігає середовище в якому живе;

- дотримується правил техніки безпеки;

- дбає про власне здоров’я;

- презентує та оцінює власний доробок.

Хід уроку

І. Організація робочого місця

ІІ. Актуалізація знань

1. Бесіда «Кольори довкола нас»

Відеролик «Основні кольори»: https://drive.google.com/open?id=0B11DgyYXnXkGMUg0NURCV0dEVWM

2. Робота з підручником (ст. 100).

https://image.slidesharecdn.com/cs6yu8k4seqzfiv8u24i-signature-fa7ef6d5117f7986e432f89d1d769b6d0cf3d65437b746ce1136fb7550325070-poli-180905080329/95/1-100-638.jpg?cb=1536135527

ІІІ. Художньо-творча діяльність дітей

1. Розповідь «Кольорові вітаміни»

https://drive.google.com/open?id=1am8YkoLinG200Vyk7uYBLPYoMfJs4MQ3

2. Самостійна творча діяльність (ст. 101)

https://image.slidesharecdn.com/cs6yu8k4seqzfiv8u24i-signature-fa7ef6d5117f7986e432f89d1d769b6d0cf3d65437b746ce1136fb7550325070-poli-180905080329/95/1-101-638.jpg?cb=1536135527

Застереження! Перед створенням композиції попроси когось із дорослих нарізати потрібні компоненти твоєї фруктово-овочевої картини!

ІV. Зворотній зв'язок.

1. Сфотографуйте свої роботи та надішліть за посиланням: _____________________________

2. Пригостіть своїх батьків, братиків чи сестричок смачним вітамінним салатом!