Інформатика розробки уроків та методичні рекомендації - Нова українська школа - 2021

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови

Фрагмент уроку:

Складання «технологічної карти» виконання вправи.

Цей етап уроку можна використати і як пояснення нового матеріалу, так і повторення та застосування вивченого.

Спільно складаємо план виконання відповідно меті.

(Мета програми: нагодувати худенького голодного Кота. Він самостійно має відшукати їжу.)

Хід уроку

1. Визначити подію, що запускатиме програму на виконання та команди, що змусять персонажа рухатись.

2. Визначити як має виглядати процес їжі. Наприклад, тако зникатиме, коли Кіт торкнеться його. Відповідно використовуємо блок керування «повторити поки не».

3. Додаємо блок — датчик.

4. Для того, щоб з’являлася наступна порція їжі, створюємо 2 повідомлення «сховати» та «показати».

5. Пишемо скрипти для тако:

- Початок;

- Коли отримую «сховати»;

- Коли отримую «показати»

6. Міркуємо, як зробити цікавішою появу нового тако. (У несподіваному місці)

7. Наступний крок — додати команду, щоб можна було встановити кількість порцій їжі.

8. ЦІ насамкінець:

Нехай наш виконавець змінює зовнішність в залежності від того, скільки порцій з’їдено.

Для цього використовуємо команду.

Обов’язково наголошуємо на показниках ефекту (чому -30 і 5 разів по 6).

9. Поекспериментуйте з кількістю повторень.

Приклад готової роботи: https://drive.google.com/open?id=1IEHJTlDB2zX_uHurihKFojmAFshaHOBU