Трудове навчання розробки уроків та методичні рекомендації - Нова українська школа - 2021

Виготовлення пташки з пластиліну. Свищик

Мета:

- Удосконалювати навички роботи з пластиліном.

- Навчити виготовляти свищик із пластиліну.

- Розвивати увагу, спостережливість, фантазію.

- Виховувати інтерес до творчості.

Інструменти та матеріали до уроку: пластилін, водяний свищик, набір смайликів, відео із звучанням свищика, альбом із технологій, підручник» «Я досліджую світ», підручник «Українська мова».

Хід уроку

І. Організаційний момент

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім другім класі

Усі діти молодці!

- Діти, з яким настроєм ви прийшли на урок?

- Із стрічки наліпок візьміть смайлик, який відповідає вашому настрою, приліпіть на пластилінову дощечку і покажіть.

ІІ. Вступна частина

- Продовжуємо працювати з пластиліном.

- Пригадаємо властивості пластиліну та правила безпеки при роботі з пластиліном.

Що можна робити з пластиліном?

✵ згинати,

✵ рвати,

✵ різати стеками,

✵ ліпити,

✵ відщипувати,

✵ мняти.

Що не можна робити з пластиліном?

✵ не кидати на підлогу,

✵ не брати до рота,

✵ не класти на волосся та одяг,

✵ не класти на книжки, парту, працювати на дощечці,

✵ не лізти брудними від пластиліну руками до обличчя, а вимити після роботи з милом.

Що можна виготовити з пластиліну?

✵ поробку,

✵ аплікацію,

✵ іграшку…

ІІІ. Оголошення теми і мети уроку

1. Гра « Слово в слові»

- Знайдіть слово, яке сховалося у слові іграшка. (гра)

- Як ви гадаєте, що будемо робити на уроці? (іграшку)

- Для чого? (Для гри, подарунка, інтер’єру ….)

- Відгадаєте загадку і дізнаєтесь, яку іграшку будемо робити на уроці.

Для сусідської дитини

Іграшку зроблю із глини.

«Цвірінь — цвірінь!» - так дзвінко свище

Ця глиняна………….. (пташка- свищик)!

- Так, але наша пташечка буде не з глини, а з пластиліну.

2. Фізхвилинка

3. Розповідь вчителя

У бабусь, дідусів ваших батьків не було таких іграшок як у вас. Їм робили або вони самі робили собі іграшки із підручних матеріалів. Ми узнали про це ще на уроці української мови під час списування вправи. Родзинка нам розповідала, які іграшки її зацікавили.

Учень зачитує (Вправа 6, с. 141, Українська мова та читання 2 клас. К. Пономарьова)

ІV. Практична робота

1. Послідовність роботи ( Екран)

(Використано «Альбом з технологій» для 2 класу, Н. Будна)

2. Робота за алгоритмом

(Підручник «Я досліджую світ» 2 частина, Н. Будна, с. 91, пташка (свищик) )

3. Самостійна робота учнів

(Якщо потрібна допомога вчителя, діти піднімають червону долоньку, якщо товариша — білу)

4. Фізхвилинка

5. Розповідь вчителя

- Чому пташка називається свищик?

- Прослухайте як звучить свищик.

https://www.youtube.com/watch?v=ggQ-wDImbn4

https://www.youtube.com/watch?v=Dx-XUL52a98

Звучання водяного свищика у виконанні вчителя.

6. Демонстрація учнями своїх свищиків. Гра з сусідом по парті.

7. Оцінювання своєї діяльності

- Якщо справилися із роботою, покажіть пальчиками +, якщо частково -.

V. Підсумок

Прийом « Незакінчене речення»

✵ Я дізнався (лася)…

✵ Я навчився(лася)…

✵ Мені сподобалося (не сподобалося)…

✵ У мене виникло бажання…

Емоції

- Який настрій у вас на кінець уроку? Із стрічки наліпок виберіть смайлик настрою і приліпіть на дощечку.

Працювали ви старанно

І почуйте у кінці,

Що у нашім дружнім класів

Діти просто молодці!