МАТЕМАТИКА 1 клас - Орієнтовне календарно-тематичне планування з математики з елементами інтеграції - 2018
Навчальна програма - Математика (Математична освітня галузь) - до підручника А. М. Заїки «Математика. 1 клас» за програмою Р. Шияна
Орієнтовне календарно-тематичне планування з математики з елементами інтеграції
(1 клас, 140 год на навчальний рік, 4 год на тиждень) за підручником А. М. Заїки «Математика. 1 клас»
Урок / с. підр. |
Зміст навчального матеріалу |
Математичні компетентності |
Ключові компетентності |
Інтегративний навчальний зміст |
Дата |
Розділ. Ознаки й властивості предметів |
|||||
1 / с. 3 |
Об’єкти навколишнього світу. Лічба |
Виділення ознак об’єктів |
Мотивація до навчання |
Знайомство з класом, школою, навчальним приладдям |
|
2 / с. 4 |
Ознаки та властивості предметів |
Порівняння ознак предметів. Лічба предметів, розміщених по прямій |
Уміння спостерігати, виділяти, аналізувати, порівнювати |
Об’єкти та їх ознаки. Кольори, форми, призначення предметів |
|
3 / с. 5 |
Спільні й відмінні ознаки |
Виділення спільних та відмінних ознак |
Поділ предметів на групи за ознаками. Класифікація |
Розвиток усного мовлення, опис ситуацій |
|
4 / с. 6 |
Розміщення предметів. Більший. Менший |
Порівняння предметів за розміщенням, розмірами. Лічба за правилами |
Уміння аналізувати, вибирати правильний варіант |
Стосунки з однокласниками |
|
5 / с. 7 |
Розміщення предметів Довший. Коротший |
Порівняння предметів за розміщенням, розмірами. Лічба |
Формування спостережливості, уваги, вміння працювати в парі |
Формування охайності, культури поведінки за столом |
|
6 / с. 8 |
Вищий. Нижчий |
Розрізнення предметів за висотою. Лічба |
Групування, впорядкування об’єктів. |
Ріст і розвиток людини |
|
7 / с. 9 |
Напрям руху. Товстий. Тонкий. Лічба |
Розміщення предметів у просторі. Розрізнення предметів за товщиною |
Уміння спостерігати, бути уважним/ою, працювати в парі |
Пізнання навколишнього світу через запитання та діяльність людини |
|
8 / с. 10 |
Точка. Пряма. Крива. Промінь. Відрізок |
Розрізнення геометричних фігур. Назви окремих плоских фігур |
Викладання об’єктів за певними умовами |
Тваринний світ |
|
9 / с. 11 |
Однаково. Більше. Менше |
Порівняння кількості предметів без перелічування |
Розвиток аналітичного, логічного мислення |
Розрізнення кругів, трикутників, кольорів |
|
10 / с. 12 |
Багато. Мало. Кілька |
Визначення чисельності групи предметів без перелічування. |
Володіння рідною мовою. Розвиток усного мовлення |
Матеріал для виготовлення іграшок. Різноманіття тваринного світу |
|
11 / с. 13 |
Лічба. Числа й цифри. |
Кількісна і порядкова лічба. Правило лічби |
Уміння узагальнювати, робити висновки |
Продукти харчування |
|
12 / с. 14 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок повторення: просторове розміщення предметів, поняття пари |
Уміння виявляти математичні залежності в навколишньому світі |
Види дерев |
|
13 / с. 15 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок повторення: взаємне розміщення предметів (між, під, над, на, справа, зліва) |
Уміння моделювати процесі математичною мовою |
Розпізнавання кольорів і форм предметів |
|
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 |
|||||
14 / с. 16 |
Число й цифра 1 |
Числівник «один» («одна», «одне»). Написання цифри 1 |
Формування допитливості |
Вимірювальні та збільшувальні прилади |
|
15 / с. 17 |
Число й цифра 2. |
Числівники «два» («дві»), «двоє». Утворення числа 2. Написання цифри 2 |
Уміння працювати в парі |
||
16 / с. 18 |
Число й цифра 3 |
Числівники «три», «троє». Утворення числа 3. Написання цифри 3 |
Уміння працювати в колективі |
Казка. Герої казок |
|
17 / с. 19 |
Дорівнює, більше, менше |
Порівняння чисел. Читання числових нерівностей. Схематичне зображення числових залежностей |
Повага до друзів, однокласників, товаришів |
Папір та його призначення |
|
18 / с. 20 |
Додавання. Знаки «плюс» (+) і «дорівнює» (=) |
Зміст (суть) додавання. Читання числових рівностей |
Формування прагнення до нового, створення власної ідеї |
Цікаві історичні факти |
|
19 / с. 21 |
Число й цифра 4 |
Числівники «чотири», «четверо». Утворення числа 4. Написання цифри 4 |
Розвиток вміння організації власної діяльності |
Лялька. Види ляльок |
|
20 / с. 22 |
Склад числа. Гривня |
Утворення натурального числа з менших. «Сусіди» чисел. |
Формування уміння спостерігати |
Природні та рукотворні об’єкти |
|
21 / с. 23 |
Віднімання. Знак «мінус» (-) |
Зміст (суть) віднімання. Читання числових рівностей |
Формування бажання пропонувати власні ідеї |
Цікаві історичні факти |
|
22 / с. 24 |
Число й цифра 5 |
Числівники «п’ять», «п’ятеро». Утворення числа 5. Написання цифри 5 |
Уміння працювати в парі |
Найкращі помічники. Догляд за руками |
|
23 / с. 25 |
Утворення числа 5. Склад числа. |
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник |
Уміння будувати правильні судження |
Кімнатні рослини. Догляд за ними |
|
24 / с. 26 |
Попереднє й наступне числа |
Числовий промінь |
Виховання толерантності, взаємної поваги |
«Ріпка». У єдності — сила. |
|
Розділ. Математичний вираз та його значення |
|||||
25 / с. 27 |
Числові вирази |
Способи читання виразів |
Уміння чітко висловлювати власну думку |
Складання сюжетів мультфільмів |
|
26 / с. 28 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: кількісна і порядкова лічба, порівняння чисельності множин за малюнками |
Усвідомлення ролі мови для вираження думки |
Шкільне приладдя |
|
27 / с. 29 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: числові вирази, склад числа, визначення закономірностей |
Формування відкритості до нових ідей |
Складання відомих слів з розрізної азбуки. Лічба букв. Визначення однакових та різних букв |
|
28 / с. 30 |
Сума чисел. |
Назва виразу при додаванні. Читання виразів |
Визначення алгоритму дій |
Умій спостерігати |
|
29 / с. 31 |
Різниця чисел. |
Назва виразу при відніманні. Читання виразів |
Уміння пояснювати, аргументувати |
Правила поводження з гострими і колючими предметами |
|
Розділ. Числові рівності й нерівності |
|||||
30 / с. 32 |
Числові рівності |
Читання числових рівностей. Обчислення значень виразів |
Уміння працювати за взірцем |
Вироби із глини |
|
31 / с. 33 |
Число й цифра 6. |
Числівники «шість», «шестеро». Утворення числа 6. Написання цифри 6 |
Уміння користуватися підказкою, довідкою |
Бережімо зуби! |
|
32 / с. 34 |
Числові нерівності. |
Читання числових нерівностей. Складання виразів за малюнками |
Уміння добирати варіанти розв’язання проблеми |
Спостереження в парку |
|
Розділ. Сюжетні задачі |
|||||
33 / с. 35 |
Задача. |
Ознайомлення із задачею. Складання сюжетної задачі за малюнком |
Уміння вирішити проблему, розв’язати завдання |
Тіла живої і неживої природи |
|
34 / с. 36 |
Задача |
Частини (складові) задачі. Обчислення значень виразів |
Розвиток критичного мислення |
«Чарівні» слова |
|
35 / с. 37 |
Математичні моделі. Схеми |
Аналіз схематичних зображень |
Уміння узагальнювати, систематизувати |
Призначення предметів. Різання паперу по прямій і кривій |
|
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження) |
|||||
36 / с. 38 |
Число й цифра 7 |
Числівники «сім», «семеро». Утворення числа 7. Написання цифри 7. Тиждень |
Уміння будувати гіпотези |
Гігієна зубів |
|
37 / с. 39 |
Задача та її частини |
Числові дані задачі. Складання виразів за схемами |
Формування ціннісного ставлення до членів родини |
Приладдя для малювання. Оздоблення речей |
|
38 / с. 40 |
Число й цифра 0 |
Написання цифри 0. Віднімання однакових чисел |
Уміння розпізнавати математичні відношення |
Культура харчування |
|
39 / с. 41 |
Дії з нулем |
Додавання нуля. Розв’язування задач на знаходження суми |
Уміння з’ясовувати істинності тверджень |
Правила дорожнього руху |
|
40 / с. 42 |
Додавання нуля |
Додавання за допомогою числового променя. Знаходження значень виразів |
Уміння аналізувати, добирати варіанти |
Розмаїття рослинного світу |
|
41 / с. 43 |
Число й цифра 8 |
Числівники «вісім», «восьмеро», «восьмий». Утворення числа 8. Склад числа 8. Написання цифри |
Початкові уміння моделювати процеси мовою математики |
Правильне використання форм числівників |
|
42 / с. 44 |
Віднімання з числом нуль |
Обчислення значень виразів. Відмінність задачі від інших текстів |
Розвиток логічного мислення |
Народні промисли |
|
43 / с. 45 |
Задачі |
Етапи роботи над задачею. Порівняння чисел за допомогою числового променя |
Уміння порівнювати, виділяти загальне |
Дозвілля молодшого школяра |
|
Розділ. Вимірювання величин |
|||||
44 / с. 46 |
Довжина |
Міра довжини 1 сантиметр. Складання задачі за допомогою малюнка і схеми. Розв’язування задач на знаходження різниці |
Уміння узагальнювати, робити висновки |
Обережне поводження 3 гострими предметами |
|
45 / с. 47 |
Вимірювання довжини |
Вимірювання довжини відрізків, предметів. Порівняння чисел, результатів вимірювання |
Уміння робити припущення, аргументувати власну думку |
Вимірювальні прилади |
|
Розділ. Натуральні числа 1-10. Число 0 (продовження) |
|||||
46 / с. 48 |
Число й цифра 9 |
Числівники «дев’ять», «дев’ятеро», «дев’ятий». Утворення числа 9. Написання цифри 9 |
Формувати системне мислення |
Грошові знаки. Операції з грошима |
|
47 / с. 49 |
Число 10. Запис числа 10 |
Числівники «десять», «десятеро», «десятий». Утворення числа 10. Запис числа 10 |
Уміння читати з розумінням |
Казка В. О. Сухомлинського «Десять помічників» |
|
48 / с. 50 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: вимірювання довжини, виконання обчислень, порівняння результатів |
Уміння встановлювати істинність суджень |
Визначення розміру власного взуття, шкарпеток |
|
49 / с. 51 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Урок закріплення і систематизації: рівності, нерівності, розв’язування задач |
Розвиток логічного мислення |
Здорове харчування дітей |
|
Розділ. Відношення різницевого порівняння |
|||||
50 / с. 52 |
Порівняння чисел. Ламана |
Види ламаних. Склад числа 10 |
Моделювання ситуацій мовою математики |
Очі — орган зору |
|
51 / с. 53 |
Збільшення числа на кілька одиниць |
Задачі на збільшення числа на кілька одиниць |
Уміння робити припущення в реальних ситуаціях |
Правила доброчинності. |
|
52 / с. 54 |
Зменшення числа на кілька одиниць |
Задачі на збільшення числа на кілька одиниць |
Виявлення математичних залежностей у навколишньому світі |
Солодощі — користь і шкода |
|
53 / с. 55 |
Значення виразу. Кут |
Обчислення значень виразів. Розпізнавання кутів |
Уміння узагальнювати, класифікувати |
Будівельні прилади, матеріали. Правила обережної поведінки з ними |
|
54 / с. 56 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: натуральний ряд чисел, значення виразів, задачі на віднімання |
Пізнання закономірностей у природі, в математиці |
Правила поведінки на воді |
|
Розділ. Табличне додавання й віднімання в межах 10 |
|||||
55 / с. 57 |
Табличне додавання й віднімання 1 |
Дослідження закономірностей в табличних обчисленнях. Утворення натуральних чисел прилічуванням і відлічуванням одиниці |
Бажання та вміння спостерігати, робити висновки |
Кімнатні рослини. Догляд за ними |
|
56 / с. 58 |
Додавання й віднімання по 1 |
Вирази на дві дії. Вимірювання довжини відрізків, предметів |
Формування вмінь робити аналіз і синтез |
Вогонь — ворог і товариш. Будьте обережними 3 вогнем! |
|
57 / с. 59 |
Табличне додавання й віднімання 2 |
Додавання й віднімання частинами. Збільшення і зменшення числа на 2 |
Пізнання закономірностей, системності понять |
Народні традиції, свята |
|
58 / с. 60 |
Додавання й віднімання 3 |
Способи додавання й віднімання |
Користування засобами мобільного зв’язку для здобуття інформації |
Мобільний зв’язок |
|
59 / с. 61 |
Табличне додавання й віднімання 3 |
Практичне використання результатів табличного додавання й віднімання числа 3. Побудова відрізків |
Мотиви досліджень |
Технічні засоби навчання |
|
60 / с. 62 |
Назви чисел при додаванні |
Визначення компонентів у сумі. Читання виразів |
Вміння організувати дослідження |
Будьте обережними: отруйні гриби! |
|
61 / с. 63 |
Зв’язок додавання й віднімання |
Утворення рівностей. Використання взаємозв’язку між додаванням і відніманням для обчислень |
Розвиток ініціативи |
Пофантазуймо! Як розвивається наука — математика? |
|
62 / с. 64 |
Табличне додавання й віднімання 4 |
Дослідження зміни результатів при табличному додаванні й відніманні 4. Творча робота над задачею |
Уміння застосовувати математичні факти для розв’язання повсякденних питань |
Іграшки. Які вони? Для чого вони? |
|
63 / с. 65 |
Переставний закон додавання |
Дослідження переставного закону додавання, обчислення зручним способом |
Пізнання математичних законів |
Які іграшки вам до вподоби? |
|
64 / с. 66 |
Табличне додавання 5 |
Складання числових рівностей за допомогою числового променя. |
Практичне використання законів математики |
Ви подорожували? Правила поведінки пасажирів |
|
65 / с. 67 |
Віднімання 5. Різницеве порівняння |
Збільшення й зменшення числа на 5. Поняття: на скільки більше/менше |
Уміння аналізувати та переконуватися в достовірності пропонованих висновків |
Уміння читати, пояснювати зміст прочитаного |
|
66 / с. 68 |
Додавання й віднімання 6 |
Таблиці додавання й віднімання числа 6. Застосування переставного закону для обчислення |
Уміння досліджувати, узагальнювати |
Світ морів та річок |
|
67 / с. 69 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: математичні вирази, рівності, нерівності, геометричні фігури |
Добір потрібних даних для вирішення питання |
Прогулянка лісом |
|
Розділ. Величини. Маса. Місткість |
|||||
68 / с. 70 |
Важкий. Легкий. Маса предмета |
Порівняння маси за допомогою підручних засобів і терезів. |
Порівняння предметів за масою за допомогою підручних засобів |
Зважувальні прилади. Здійснення покупок |
|
69 / с. 71 |
Маса. Зважування предметів |
Зважування і відважування предметів. Задачі на обчислення маси |
Уміння отримувати інформацію за сторінками підручника |
Режим харчування. Загартування |
|
70 / с. 72 |
Додавання і віднімання |
Знаходження суми, різниці, пропущених чисел. Порівняння довжин відрізків |
Формування навичок критичного мислення |
Аплікація з сухих квітів |
|
71 / с. 73 |
Знаходження невідомого доданка |
Обчислення невідомого доданка в рівностях, математичних текстах |
Уміння абстрагуватися |
Дослідження. Уміння робити висновок |
|
72 / с. 74 |
Додавання й віднімання 7. Тиждень |
Табличне додавання й віднімання 7. Дні тижня |
Уміння зосередитися на суті запитання |
Час. Дні тижня |
|
73 / с. 75 |
Місткість. Літр |
Одиниця місткості — літр. Читання і запис місткостей. Порівняння іменованих чисел |
Уміння чітко та лаконічно будувати відповідь на запитання |
Властивості води |
|
Розділ. Табличне додавання й віднімання в межах 10 |
|||||
74 / с. 76 |
Табличне додавання й віднімання 8 |
Збільшення й зменшення чисел. Обчислення сум і різниць |
Уміння читати графічні малюнки |
Джерела інформації |
|
75 / с. 77 |
Табличне додавання й віднімання 9 |
«Родина» чисел. Обчислення з іменованими числами |
Розв’язування завдань логічного змісту |
Хліб — усьому голова. Бережім і цінуймо його |
|
76 / с. 78 |
Назви чисел при відніманні |
Визначення компонентів у різниці. |
Уміти організувати дослідження |
Складання розповіді за фрагментами кадрів |
|
77 / с. 79 |
Знаходження невідомого зменшуваного |
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням |
Уміння розрізняти достатню і необхідну умови |
Дослідження подій, ситуацій |
|
78 / с. 80 |
Додавання кількох чисел. Коло. Круг |
Послідовність виконання дій. Знаходження невідомого доданка. Виділення ознак многокутників |
Уміння пояснювати, переконувати в істинності твердження |
Аплікація з геометричних фігур |
|
79 / с. 81 |
Віднімання кількох чисел |
Обчислення значень виразів. Різницеве порівняння чисел |
Уміння знаходити аргументи для пояснення |
Лісові звірі |
|
80 / с. 82 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: розміщення чисел на числовому промені, обчислення |
Уміння передбачати результат (без обчислення) |
Правила поведінки в лісі |
|
81 / с. 83 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: читання виразів, обчислення |
Опанування самоконтролем |
Вироби з пластиліну |
|
82 / с. 84 |
Дослідження зміни суми від зміни доданка |
Розпізнавання залежності суми від зміни компонентів. Обчислення суми двох, трьох чисел |
Оцінка виконання операцій, дій |
«Живий куточок» в школі |
|
83 / с. 85 |
Зміна суми від зміни доданка |
Використання властивостей суми для обчислення |
Уміння робити висновки |
Червона книга України |
|
84 / с. 86 |
Табличне додавання |
Розв’язання проблем математичними діями |
Уміння користуватися здобутими знаннями для розв’язання математичних завдань |
Казки про тварин |
|
85 / с. 87 |
Додавання чисел |
Додавання чисел в будь-якому порядку. Розв’язування задач на знаходження суми 2, 3 чисел |
Формування аналітичного мислення |
Різноманітність квітів |
|
86 / с. 88 |
Дослідження зміни різниці |
Компоненти і результат при відніманні. Визначення закономірностей зміни різниці від зміни зменшуваного |
Уміння визначати умови при дослідженні |
Види квітів |
|
87 / с. 89 |
Зміна різниці від зміни зменшуваного |
Складання виразів. Визначення зміни різниці |
Уміння передбачати результат |
Засоби фіксації інформації |
|
88 / с. 90 |
Табличне віднімання в межах 10 |
Склад числа 10. Дії додавання з результатом 10, віднімання чисел |
Уміння передбачити ймовірний результат обчислення й перевірити його достовірність |
Поживні й корисні ягоди |
|
89 / с. 91 |
Табличне віднімання в межах 10 |
Віднімання в межах 10. Розв’язування задач |
Уміння робити припущення |
Комахи в природі |
|
90 / с. 92 |
Вирази на дві дії |
Запис, читання виразів на 2 дії |
Уміння демонструвати математичні факти на реальних об’єктах |
Птахи нашої місцевості |
|
Розділ. Об’ємні фігури |
|||||
91 / с. 93 |
Куб. Куля. Циліндр |
Візуальне розрізнення об’ємних фігур: куля, куб, циліндр |
Навички використання набутих знань у практичній діяльності |
Розвиток усного мовлення, збагачення словникового арсеналу |
|
92 / с. 94 |
Розв’язування задач |
Розв’язування проблемних завдань, в т. ч. сюжетні задачі |
Формування самостійності, активності |
Розрізнення іграшок за матеріалами, з яких вони виготовлені |
|
93 / с. 95 |
Розв’язування задач |
Розв’язування проблемних завдань, в т. ч. сюжетні задачі |
Усвідомлення, що математичні обчислення відображають реальні відношення |
Організація дозвілля молодшого школяра |
|
Розділ. Числа 11-100. Розрядні числа |
|||||
94 / с. 96 |
Десяток. Лічба десятками |
Нова лічильна одиниця — десяток. Лічба |
Уміння узагальнювати, робити висновки |
Конструювання |
|
95 / с. 97 |
Розрядні числа. Порівняння чисел |
Читання, запис розрядних чисел, їх порівняння |
Розпізнавання серед тверджень життєвого і математичного змісту істинних та хибних |
Гігієна харчування |
|
96 / с. 98 |
Вимірювання довжини. Дециметр |
Нова одиниця довжини — 1 дм. Співвідношення між дециметром і сантиметром |
Уміння добирати і користуватися вимірювальними приладами в житті |
Ріст і розвиток людини |
|
97 / с. 99 |
Додавання й віднімання десятків |
Способи обчислень з розрядними числами |
Уміння аргументувати власні дії узагальнювати набуті навички |
Екскурсія в парк |
|
Розділ. Нумерація чисел у межах 20 |
|||||
98 / с. 100 |
Числа 11-20 |
Утворення чисел з десятка й одиниць. Назви чисел |
Розуміння прийомів словотворення |
Грошові знаки — монети. |
|
99 / с. 101 |
Письмова нумерація чисел 11-20 |
Запис двоцифрових чисел. Позиційне значення цифр, і |
Мотивація до розширення інформації, математичних знань |
Кольорова гама олівців |
|
100 / с. 102 |
Склад числа. Порівняння чисел |
Десятковий склад двоцифрового числа. «Сусіди» чисел |
Розуміння однотипності відношень у природі |
Операції з грошима. Процес покупки |
|
101 / с. 103 |
10 + 3, 3 + 10, 13 - 3, 13 -10 |
Виконання додавання й віднімання на основі знання нумерації |
Уміння висувати гіпотезу |
Етикет зі столовим приладдям |
|
102 / с. 104 |
Одноцифрові та двоцифрові числа |
Розрізнення одноцифрових і двоцифрових чисел. Розпізнавання многокутників за їх основними складовими |
Розуміння утворення математичної термінології |
Основи безпеки життєдіяльності. Правила поведінки на воді |
|
103 / с. 105 |
Додавання й віднімання виду 15 + 1, 15 - 1 |
Утворення наступного і попереднього числа в межах 11-20 |
Уміння демонструвати математичні відношення практично |
Конструювання |
|
104 / с. 106 |
Різницеве порівняння. Геометричні фігури |
Задачі на різницеве порівняння. Розпізнавання плоских і об’ємних геометричних фігур |
Спорідненість реальних об’єктів і їх графічного зображення |
Тварини навколо нас |
|
105 / с. 107 |
Додавання й віднімання виду 15 + 3, 15 - 3 |
Дії над двоцифровими і одноцифровими числами. Прийом додавання числа до суми |
Формування і розвиток почуття відповідальності |
Екскурсія в сад |
|
106 / с. 108 |
Розв’язування задач |
Розв’язування проблемних завдань, в т. ч. сюжетні задачі |
Розвиток умінь аналізувати, добирати числові дані |
Активний відпочинок дітей. Правила поведінки в колективі |
|
107 / с. 109 |
Розв’язування задач |
Розв’язування проблемних завдань, в т. ч. сюжетні задачі |
Формування і розвиток аналітичного мислення |
Активний відпочинок дітей. Правила поведінки біля води |
|
Розділ. Нумерація чисел у межах 40. Дії з числами |
|||||
108 / с. 110 |
Усна нумерація в межах 40 |
Утворення чисел, їх називання, порівняння. Розміщення чисел на числовому промені |
Уміння будувати припущення, робити висновки |
Розвиток усного мовлення |
|
109 / с. 111 |
Письмова нумерація в межах 40 |
Запис і читання двоцифрових чисел |
Уміння визначати й цінувати час |
Читання часу |
|
110 / с. 112 |
20 + 5, 34 - 4, 34 - 30 |
Обчислення в межах 40 на основі десяткового складу |
Вживання у власному мовленні навчально- освітньої термінології |
Конструювання з геометричних тіл (об’ємних фігур) |
|
111 / с. 113 |
24 + 1, 35 - 1, 34 + 2, 27 - 3 |
Прийом додавання і віднімання числа до/від суми |
Виявлення математичних зв’язків і залежностей у довкіллі |
Різноманітність форм об’єктів довкілля |
|
112 / с. 114 |
Порозрядне додавання і віднімання |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Порозрядне додавання і віднімання. |
Формування здатності бачити й розуміти математичні закономірності |
Охорона і збереження природи |
|
113 / с. 115 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: усна і письмова нумерація чисел |
Формування здатності виділяти математичні закономірності |
Розвиток комунікативних умінь |
|
Розділ. Нумерація чисел у межах 60. Дії з числами |
|||||
114 / с. 116 |
Нумерація в межах 60 |
Утворення і називання чисел, їх порівняння. Ряд чисел |
Усвідомлення ролі математики в пізнанні довкілля |
«Розпорядок дня» квіточок |
|
115 / с. 117 |
50 + 4, 54 - 4, 54 - 50 |
Обчислення в межах 60 на основі десяткового складу |
Усвідомлене читання |
||
116 / с. 118 |
Знаходження невідомого від’ємника |
Назви чисел при відніманні. Складання задач за виразами |
Вияснення відмінностей необхідної і достатньої умов |
Захоплення (хобі) учнів |
|
117 / с. 119 |
Додавання і віднімання виду 53 + 2, 43 + 10, 53 - 2, 43 - 10 |
Додавання й віднімання одно- цифрових і двоцифрових чисел |
Використання здобутих знань в аналогічних ситуаціях |
Правила роботи з ножицями |
|
118 / с. 120 |
Додавання й віднімання |
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд |
Встановлення математичних і реальних залежностей |
Як використовувати воду в повсякденному житті |
|
Розділ. Визначення часу |
|||||
119 / с. 121 |
Визначення часу за годинником |
Читання часу на циферблатах годинників |
Часові відношення |
Дотримання розпорядку дня |
|
120 / с. 122 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: порівняння двоцифрових чисел, визначення довжини предметів |
Уміння застосовувати здобуті знання |
Раціональне використання паперу |
|
121 / с. 123 |
Завдання Бджілки-трудівниці |
Тренувальні завдання: позиційний запис чисел, розв’язування задач |
Трансформація знань |
Культура сервірування столу |
|
Розділ. Нумерація чисел у межах 100. Дії з числами |
|||||
122 / с. 124 |
Нумерація в межах 100 |
Утворення чисел 7, 8, 9 десятка |
Моделювання ситуацій мовою математики |
Фізичне загартування. Спортивні ігри |
|
123 / с. 125 |
Десятковий склад чисел |
Визначення кількості десятків та одиниць у двоцифровому числі |
Позитивні міжособистісні стосунки |
Цінність і ціна товару |
|
124 / с. 126 |
Додавання й віднімання в межах 100 |
Порозрядне додавання і віднімання чисел |
Узагальнені способи дій |
Спортивні майданчики. Як слід там поводитися? |
|
125 / с. 127 |
Додавання й віднімання в межах 100 |
Обчислення суми і різниці чисел |
Уміння робити висновки, підсумки |
Дитячі захоплення |
|
126 / с. 128 |
Метр. Дії з іменованими числами |
Вимірювання величин. Співвідношення між одиницями довжини |
Застосування здобутої інформації для вирішення математичних проблем |
Осередки класної кімнати |
|
127 / с. 129 |
Арифметичні дії з числами |
Використання обчислень для розв’язання математичних завдань |
Мотивація пізнавальної діяльності |
Осередки класної кімнати |
|
128 / с. 130 |
Арифметичні дії з числами |
Складання задач за малюнками на додавання і віднімання |
Формування початкових умінь самостійно працювати за підручником |
Використання математичних знань для вирішення власних питань, проблем |
|
Розділ. Операції з грошима |
|||||
129 / с. 131 |
Порівняння чисел. Операції з грошима |
Числові рівності й нерівності |
Формування початкових умінь самостійно працювати за підручником |
Ролеві ігри |
|
130 / с. 132 |
Арифметичні дії з числами |
Творча робота над задачею |
Розвиток мовленнєвої діяльності |
Дослідження. Практична робота |
|
Розділ. Повторення |
|||||
131 / с. 133 |
Нумерація чисел |
Дії іменованими числами |
Здобуття альтернативних способів навчальної діяльності |
3 історії виконання дій |
|
132 / с. 134 |
Сюжетні задачі |
Розв’язування задач |
Способи доведення, аргументації |
Пограймося. «Магазин» |
|
133 / с. 135 |
Порівняння чисел |
Способи порівняння чисел |
Уміння вести діалог під час добору розв’язків |
Цікаві одиниці довжини. 3 історії |
|
134 / с. 136 |
Одноцифрові, двоцифрові числа |
Читання, запис порівняння чисел |
Уміння узагальнювати |
Метрична система мір |
|
135 / с. 137 |
Десятковий склад |
Виконання арифметичних дій |
Аналіз власних міркувань, їх самооцінка |
Українські традиції, свята. Вишиванки, віночки |
|
136 / с. 138 |
Підсумковий урок |
Узагальнення і систематизації математичної інформації |
Уміння систематизувати навчальну інформацію |
||
137 / с. 139 |
Підсумковий урок |
||||
138 |
Резервний урок |
||||
139 |
Резервний урок |
||||
140 |
Резервний урок |