Математика 2 клас - Збірник завдань - О. Корчевська 2019

Розв'язування задач за допомогою виразу
Задачі

687. У бочці було 12 відер води. На поливання полуниці Оля використала 4 відра, а на поливання цибулі — 5 відер. Скільки відер води залишилося в бочці?

688. У мішку було 18 кг борошна. На випікання хліба витратили 6 кг борошна, а на випікання пиріжків — 3 кг. Скільки кілограмів борошна залишилося в мішку?

689. У коробці було 4 мотки різних ниток. Бабуся поклала в коробку ще 5 мотків вовняних ниток і 7 мотків акрилових. Скільки всього мотків ниток стало в коробці?

690. У кіоску було 8 журналів. З видавництва принесли ще 4 журнали «Барвінок» і 5 журналів «Пізнайко». Скільки журналів стало в кіоску?

691. У трьох коробках разом 60 кубиків. У першій коробці 20 кубиків, у другій — на 2 кубики менше. Скільки кубиків у третій коробці?

Скажи, про що можна дізнатись, обчисливши такі вирази:

60 - 20   20 - 2   20 + (20 - 2)

692. У першому гаражі 15 машин, у другому — 23, а в третьому — на 4 машини більше, ніж у другому. На скільки машин менше в першому гаражі, ніж у третьому?

Скажи, про що можна дізнатись, обчисливши такі вирази:

15 + 23   23 - 15    23 + (23 + 4)

15 + (23 + 4)   (23 + 4) - 15

693. На столі 10 зошитів, а на полиці — 30. Зі столу взяли 5 зошитів і переклали на полицю. Запиши виразами, скільки зошитів стало на столі й скільки на полиці.

694. У трамваї їхало 28 чоловіків і 35 жінок. На зупинці вийшло 9 чоловіків й увійшло 6 жінок. Запиши виразами, скільки чоловіків стало в трамваї та скільки стало жінок.

695. а) У першому гнізді 6 пташенят, а в другому — на 4 більше. Скільки пташенят разом у двох гніздах?

б) Перша мавпа з’їла 6 бананів, а друга — на 4 менше. Скільки бананів з’їла друга мавпа?

З поданих виразів вибери той, яким розв’язується кожна задача:

6 + 4   6 + (6 + 4) 6 - 4   6 + (6 - 4)

696. У гаю росте 80 дерев. Беріз — 25, кленів — 15, а решта — дуби. Запиши виразом, скільки в гаю дубів.

697. У першому класі навчається 27 учнів, у другому — на 4 учні більше, у третьому — на 5 учнів більше, ніж у другому, а в четвертому — на 2 учні менше, ніж у третьому. Запиши виразами, скільки учнів окремо навчається у другому, третьому й четвертому класах.