Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ТЕАТР

Стратегія «Передбачення»

На основі отриманої інформації здогадайтеся, якою буде назва тижня.

Складання синквейну до слова «театр»

Наприклад:

1. Театр.

2. Цікавий, ляльковий.

3. Розважає, повчає, грає.

4. Театр — це вид мистецтва.

5. Розвага.

«Розсипанка із букв»

Стратегія «Припущення на основі запропонованих картинок»

Діти розглядають картинки, роблять висновки: як правильно поводитися у театрі.

Стратегія «Кола по воді»

Опорним словом є головне слово теми. Його записують у стовпчик і на кожну літеру добирають іменники (дієслова, прикметники, стійкі словосполучення) до досліджуваної теми. По суті це невелике дослідження, що може початися в класі та мати продовження вдома.

Наприклад:

Т — Тішити око (очі, вухо, зір, слух) — справляти приємне враження своїм виглядом, звучанням (синоніми: милувати око, бавити око; радувати око; чарувати зір).

Е — Езопівська мова — таємний, прихований зміст.

А — Аж дим іде — інтенсивно.

Т — Тернистий шлях — важке, складне, з труднощами, стражданням життя.

Р — Раз за разом — ритмічно, послідовно, повторюючись.

Можна запропонувати скласти із фразеологізмами речення, але такі, щоб стосувалися вивченої теми (у цьому випадку — «Театр»).

Стратегія «Порушена послідовність»

Алгоритм роботи

1) Учням пропонують кілька малюнків, поданих у порушеній послідовності.

2) Учнів об’єднують у групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих малюнків.

3) Перевірка результатів.

4) Обговорення.

Наприклад. Чи правильно відбувається підготовка до відвідування театру?

Вправа «З'єднай правильно»

Завдання

· З’єднати слова із малюнками, що їх пояснюють.

ГРИМЕР

ХУДОЖНИК-ДЕКОРАТОР

ГАРДЕРОБНИК

АКТОР