Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018
ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ
ТЕАТР
Стратегія «Передбачення»
На основі отриманої інформації здогадайтеся, якою буде назва тижня.
Складання синквейну до слова «театр»
Наприклад:
1. Театр.
2. Цікавий, ляльковий.
3. Розважає, повчає, грає.
4. Театр — це вид мистецтва.
5. Розвага.
«Розсипанка із букв»
Стратегія «Припущення на основі запропонованих картинок»
Діти розглядають картинки, роблять висновки: як правильно поводитися у театрі.
Стратегія «Кола по воді»
Опорним словом є головне слово теми. Його записують у стовпчик і на кожну літеру добирають іменники (дієслова, прикметники, стійкі словосполучення) до досліджуваної теми. По суті це невелике дослідження, що може початися в класі та мати продовження вдома.
Наприклад:
Т — Тішити око (очі, вухо, зір, слух) — справляти приємне враження своїм виглядом, звучанням (синоніми: милувати око, бавити око; радувати око; чарувати зір).
Е — Езопівська мова — таємний, прихований зміст.
А — Аж дим іде — інтенсивно.
Т — Тернистий шлях — важке, складне, з труднощами, стражданням життя.
Р — Раз за разом — ритмічно, послідовно, повторюючись.
Можна запропонувати скласти із фразеологізмами речення, але такі, щоб стосувалися вивченої теми (у цьому випадку — «Театр»).
Стратегія «Порушена послідовність»
Алгоритм роботи
1) Учням пропонують кілька малюнків, поданих у порушеній послідовності.
2) Учнів об’єднують у групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих малюнків.
3) Перевірка результатів.
4) Обговорення.
Наприклад. Чи правильно відбувається підготовка до відвідування театру?
Вправа «З'єднай правильно»
Завдання
· З’єднати слова із малюнками, що їх пояснюють.
|
ГРИМЕР |
|
ХУДОЖНИК-ДЕКОРАТОР |
|
ГАРДЕРОБНИК |
|
АКТОР |