Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ТРАНСПОРТ

«Утвори слово»

— Розгляньте малюнки і запишіть назви кожного зображення. У кожному слові — назві зображення — виділіть літеру, на яку вказує цифра поряд із малюнком. Із цих літер утворіть нове слово — назву теми. Прочитайте його.

«Знайди помилку»

· Транспорт — це засіб пересування. (+)

· Автобус — вид повітряного транспорту. (-)

· Корабель — наземний транспорт. (-)

· До підземного транспорту належить метро. (+)

· Човен — це транспорт, що пересувається по воді. (+)

· Транспорт приносить тільки користь людині. (-)

· Увесь транспорт розподіляють на 4 групи: повітряний, наземний, водний, підземний. (+)

· Водний транспорт пересувається по землі. (-)

«Четвертий зайвий»

Графічний редактор «Концептуальна таблиця»

Діти за допомогою вчителя заповнюють таблицю.

Характеристики

Автомобіль

Літак

Потяг

Велосипед

Катер

вид

деталі

використання

що потрібно для руху

хто кермує

вартість проїзду

чи завдає шкоди навколишньому середовищу

«Встанови зв'язок»

Завдання

· Дібрати до вірша відповідний дорожній знак.

Глянь праворуч, глянь ліворуч,

На дорозі діти — стій!

Дитсадок і школа поруч —

Обережніше, водій!

Розрослись каштани, липи,

Без зупинки тут не можна!

СТОП — ці літери великі

Здалеку побачить кожний.

Знають діти всі, напевно,

Перехід бува підземний.

Під землею люди йдуть —

І безпечна їхня путь.

Цього звіра звати «зебра»,

В нього є смугасті ребра.

Знає кожний пішохід —

Це безпечний перехід.

У цьому місці пішохід

Чекає транспорт.

Він втомився крокувати,

Хоче пасажиром стати.

«Правила дорожнього руху»

— Складіть за малюнками правила, яких потрібно дотримувати пішоходам.