Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

ВЕСЕЛКА

Ребус

Відповідь: веселка.

«Спільне відкриття»

— Назвіть тему, що об’єднує подані фотографії.

— Доведіть свою думку.

«Подарунки для веселки»

— Веселка нам подарувала кольори. Пропоную подарувати їй кольорові слова! Наприклад, зеленому кольору — ялинку...

«Мудра сова»

— Розмістіть слова у порядку кольорів веселки — і ви прочитаєте приказку, що допомагає запам’ятати послідовність кольорів.

будуть

завзято

паву

фарбувати

чапля

сани

жде

блакитний

зелений

помаранчевий

фіолетовий

червоний

синій

жовтий

— Складіть свою приказку.

червоний

помаранчевий

жовтий

зелений

блакитний

синій

фіолетовий

Стратегія «Кубування»

Слово ВЕСЕЛКА.

1. Опиши.

Яка веселка? (Різнокольорова, яскрава.)

2. Порівняй.

На що вона схожа? (На рушничок, кольорову стрічку, дугу.)

3. Встанови асоціації.

Що спадає на думку? (Дощ і сонце.)

4. Проаналізуй.

З чого складається? (З 7 різних кольорів.)

5. Застосуй.

Яким чином це можна використати? (Скласти вірш, намалювати.)

6. Вислови своє ставлення. (Веселка — дивовижне явище природи.)

«Як веселка виростає»

— Доберіть «кольорові» слова та доповніть рядки вірша.

Як веселка виростає,

Йти у казку ________,

Не вагайся, а мерщій

Йди у казочку по ній.

А вона нам розказала,

Що із неба дощ ________

І що буде вже погода.

А сама пропала ________...

Зацвіла якусь там мить

І загасла, не ________,

А як ще раз загориться,

Добре в небо ________.

Хоч і рідко так буває,

Та як в небі ________,

То очей не відірвати —

Це як в казці ________.