Вчимося вчитися та критично мислити Нестандартні завдання за темами тижнів до курсу «Я досліджую світ» 1 клас - 2018

ЗАВДАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА ТЕМАМИ ТИЖНІВ

Я І МОЯ БАТЬКІВЩИНА

Стратегія «Передбачення»

Учитель перед уроком кладе картки зі стислим зображенням основних ідей уроку, а учні мають їх прокоментувати.

Стратегія «Кубування»

На гранях куба — написи (у 1-му класі можна з малюнками, адже не всі діти вміють читати).

1. Опиши.

2. Порівняй.

3. Встанови асоціації.

4. Проаналізуй.

5. Застосуй.

6. Вислови своє ставлення.

Наприклад, слово Батьківщина.

1. Опиши.

Яка Батьківщина? (Рідна, найкраща, мила.)

2. Порівняй.

На що вона схожа? Чим відрізняється? (На матір. Дає життя, піклується про тебе.)

3. Встанови асоціації.

Що спадає на думку? (Місце, де народився; затишок; рідна сторона.)

4. Проаналізуй.

З чого складається Батьківщина? (З родини, школи, друзів, родичів, рідного міста, найкращих спогадів.)

5. Застосуй.

Яким чином це можна використати? (Скласти вірш про Батьківщину або розповідь.)

6. Вислови своє ставлення.

(Батьківщину потрібно любити, бо вона одна-єдина на всьому світі; це твій корінь, твій оберіг.)

Складання синквейну до слова «Батьківщина»

Наприклад:

1. Батьківщина.

2. Рідна, найдорожча.

3. Оберігає, славиться, народжує.

4. Батьківщина — місце, де ти народився і виріс.

5. Родина.

Стратегія «Встанови відповідність»

Завдання

· Поєднати видатні куточки нашої Батьківщини з містами, де вони розташовані.

«Алфавіт»

Завдання

· Написати якнайбільше фактів про тему навчання, кожне слово-факт має починатися з літер абетки (наприклад, вивчення теми «Я і моя Батьківщина»).

А

агрономія

Б

Богдан Хмельницький

В

волошки

Г

герб

Ґ

ґаздиня

Д

Дніпро

Е

етнограф

Ж

життя

З

загальноєвропейський

І

іноземець

К

Карпати

Л

легенда

М

майдан

Н

народ

О

орнамент

П

прапор

Р

рід

С

сім’я

Т

тризуб

У

українець

Ф

факти

Х

хорунжий

Ц

цимбали

Ч

чарівна

Ш

Шевченко

Ю

юність

Я

ячмінь